خواهران افسانه ای منصوریان، ورزشکاران رشته ووشو هستند

قهرمانان پرافتخاری که پشتکار آنها را از برداشت جو و کار سخت در زمین کشاورزی و از زندگی که فقر مطلق بر آن حاکم بود، به طی کردن مجموعا 300 کیلومتر مسیر روزانه رفت و برگشت از سمیرم به اصفهان کشانده است و در نهایت آنها را آوازه پرافتخار آسیا و جهان کرد

با شروع شهربانو در باشگاه ورزشی شیراز، خواهرانش را به سمت ورزش سوق می دهد ، مادر حلقه ازدواجش را می فروشد تا الهه بتواند خود را به اردو و مسابقه برساند، مربیانی در این مسیر وقتی استعداد و پشتکار شهربانو و الهه را می بینند سعی می کنند مسیر پیشرفت خواهران منصوریان را هموارتر کنند.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                                        

بیوگرافی شهربانو منصوریان


شهربانو منصوریات متولد 1364 در سمیرم اصفهان، ورزشکار است

در بین خواهرانتان، هم بیشترین طلا را دارد، هم بزرگتر از همه هست و زودتر ووشو را آغاز کرده است، بیش از 10 سال است که ازدواج کرده و میگوید گرچه قصد داشتم که دو سال بعد از ازدواج ورزش قهرمانی را کنار بگذارم تا بیشتر به زندگی ام برسم اما با حمایت همسرم این کار را نکردم و به این مسیر ادامه دادم

شهربانو در وزن 64 کیلوگرم ووشو فعالیت می کند

 شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است.

بیوگرافی الهه منصوریان

 

الهه منصوریان متولد 1370 در سمیرم اصفهان، ورزشکار است

وی در بین دوخواهر دیگر اولین نفری بود که سمت رشته ووشو رفت، سپس خواهران دیگرشم به سمت باشگاه خودش کشاند تا این رشته را دنبال کنند؛ همچنین اولین عضو خانواده منصوریان بود که نام خود را در ووشوی ایران مطرح کرد و به عنوان قهرمانی آسیا و جهان رسید

 الهه در حال حاضر در 56 کیلوگرم مبارزه می کند 

مهم‌ترین افتخارات ورزشی رده جوانان برای الهه منصوریان : نقره مسابقات آسیایی کره جنوبی 2007 و طلا  مسابقات آسیایی ماکائو 2009 می باشد

مهم‌ترین افتخارات ورزشی رده بزرگ‌ سالان : نقره جهانی کانادا 2009، طلا جام‌جهانی چین 2010، طلا جام‌ قفقاز 2010، برنز بازی‌ های آسیایی گوانگ‌ ژو 2010، برنز جهانی ترکیه 2011، طلای جهانی مالزی 2013، نقره آسیایی اینچئون 2014 و طلا آسیایی تایوان 2016

بیوگرافی سهیلا منصوریان

 

سهیلا منصوریان متولد 1369 در سمیر اصفهان، ورزشکار اس

اول شهربانو و بعد هم الهه این رشته را انتخاب کردند، آنها مدال جهانی داشتند که من هم ووشوکار شدم. من گرچه عاشق ورزش بودم ولی اول ووشو انتخابم نبود، من عاشق کونگ فو و کیک بوکسینگ بودم و در هر دو رشته هم خیلی خوب ظاهر شده بودم. در مسابقات داخلی هم خیلی خوب عمل می کردم اما متاسفانه شرایط در این رشته ها برای انتخاب بازیکن و حضور در رقابت های بین المللی اصلا عادلانه نبود

تغییر رشته به سمت ووشو


الهه گفت بیا ووشو کار کن، گفتم من هیچی بلد نیستم، البته دست و پای خوبی داشتم اما کشتی گیر نبودم. الهه گفت دو ماه کار می کنیم و کشتی را یادت می دهم

با الهه و شهربانو در سمیرم کار را شروع کردیم و آنها همه چیز را به من یاد دادند. همان سال در مسابقات کشوری سوم شدم، دو سال بعد مدال طلای بازی های مالری را گرفتم

سهیلا در وزن 52 کیلوگرم مبارزه می کند.

برای اطلاع بیشتر از سرگذشت این خواهران بزرگوار به این سایت مراجعه کنید